Sikerek szemtelenül fiatalon a marketing és az üzleti tanácsadás világában. A Business & Café társalapítója, Tóth Patrik lapmenedzser válaszolt kérdéseinkre, hol tartanak most és miként érték el azt.
Bejelentkezés Kitöltötték Blog
Hogyan lesz egy blogból évek alatt Zrt? Ezt is elmondják a Business and Cafe alapítói
Sikerek szemtelenül fiatalon a marketing és az üzleti tanácsadás világában. A Business & Café társalapítója, Tóth Patrik lapmenedzser válaszolt kérdéseinkre, hol tartanak most és miként érték el azt.

Miért vagytok tagjai a Vállalható Vállalkozásnak  és miért fontos ehhez a közösséghez tartoznotok nektek? 

 Láttuk, mennyi sikerorientált cég vesz részt a kezdeményezésben, ez minket is inspirált. Szeretnénk, ha minél több emberhez eljutna az, hogy fontos az innováció, a tudatosság, a felelős üzleti magatartás. A kezdetektől fogva ki is raktuk a kapott "címet", hogy minél több emberhez juthasson el, hisz ez mindannyiunk érdeke.

 

Nagyon fiatalon indult be nektek az üzleti élet. Mindig ti szoktátok interjúalanyaitoktól kérdezni, hogy mit csinálnának másként 20 évesen. És ti?

Üzletileg, átgondoltabb értékesítési rendszert építenénk, sokkal többet fektetnénk vissza a közösségi médiába, és azonnal elkezdenénk építeni a passzív rendszereinket. Egyetlen fontos szempont a profit, és nem csinálnánk annyi mindent "hobbiból". 

Pénzügyileg, sokkal kevesebb szórakozást javasolnék a 20-22 éves önmagunknak, és rendszerezettebb pénzügyi környezetet. Királyul égettünk el sok pénzt, mert nagyon menő volt az "input", és hát akkor kit érdekel az "output"? 

Emberileg, kevesebb aggódást, és egy helyben toporgást. Hamarabb akartunk uralni egy szituációt, mint elkezdeni. Sokkal merészebben kell fejest ugrani egy lehetőségbe, mert szétfoszlik az összesűrűsödött energia. Több tucat átütő projektet nem kezdtünk el – vagy nem időben – a "túlgondolás" miatt. 

 

Napi motivációtok micsoda és merre van előre a fejlődés cégeteknek? Milyen fejlődési irányt, irányokat láttok és terveztek be?

A Business & Café nem csak egy blog, hanem egy "siker labor"

Amit kevesen látnak, nálunk házon belül hetente kell üzleti könyvekből előadást tartani, meghatározott rendszereket tesztelni, kutatás és fejlesztési projekteket végezni. Mi nem csak cikkeket fordítunk nemzetközi portálokról, (ami clickbait, de önmagában értéktelen) hanem saját magunkon is letesztelt, átgondolt vezérelvek mentén működő rendszert dolgozunk ki, és adunk át. 

Elsők voltunk, akik egy blogból PR ügynökséget, majd teljes körű médiaügynökséget, illetve egy részvénytársaságot tudtak alapítani. Már bloggerként világmárkákkal, piacvezető magyar KKV-kal működtünk együtt, és ez most sem változott, sőt. Országosan népszerű közszereplőknek építjük a kommunikációját, vagy éppen dolgozunk ki nekik olyan rendszereket, amikkel megtöbbszörözhetik a bevételüket. 

A legmotiválóbb számomra, hogy már azelőtt ki kellett tennünk a "teltház" táblát tavaly év végén, mielőtt elkészült volna az ügynökségi honlapunk. 

Mi az irány? Ki tudja? De őszintén, nem akarunk próféták lenni, azok tévedhetnek. Viszont mi kiválóan reagálunk a jelenre, fogékonyak vagyunk a változásra, ami a mostani időkben a legfontosabb szuperképességgé vált. 

Nem irányokat tervezünk, hanem eredményeket!

 

 

 

Te is megosztanád másokkal a saját történeted? Írj nekünk IDE!

 

Ismersz tudatos és átlátható vállalkozást? Ajánlj nekünk másokat ITT!

2018-03-07
Szerző: Vállalható Vállalkozás