A globális e-book robbanás magyar szereplője, a PublishDrive legfrissebb eredményeiről kérdeztük Jentetics Kinga alapítót.
Bejelentkezés Kitöltötték Blog
Lapozzunk! – Újabb epizód a PublishDrive életében
A globális e-book robbanás magyar szereplője, a PublishDrive legfrissebb eredményeiről kérdeztük Jentetics Kinga alapítót.

Ősszel arról olvashattunk, hogy egy cseh befektető beszállt a cégedbe és az USA-ban nyittok irodát. Milyen változást hozott a befektető a cégnél?

New York-ból épp 1 hete érkeztem haza. Keressük a megfelelő csapattársakat kint és építjük az ügyfélkapcsolatokat. Nagyon nagy szerencsénk van, mert a befektetővel szuper a kapcsolat és alapvetően azért csatlakoztak a csapatunkhoz, mert hittek a stratégiában és bennünk. Ami a legnagyobb változás, hogy sokkal tudatosabban mérjük a legfontosabb KPI-ainkat, újakat is vezettünk be. Továbbá a befektető olyan új kapukat is megnyit előttünk, amik segítenek a csapatbővítésben, a stratégiai együttműködésben és üzletfejlesztésben. 

Ti miként látjátok a cégeteknél: ez a mostani növekedés, ami jellemzi az e-book piacot ez tovább növekedhet még?

Mi hiszünk a digitális tartalmak folyamatos terjeszkedésében, és azt is látjuk, hogy mindig újabb és újabb formátumok jelennek meg a piacon, amikre reagálnunk kell. Mi abban hiszünk, hogy a szerzőknek egy olyan partnerre van szükségük a könyvkiadási folyamataikban, aki segít a könyv megalkotásában, a technológiai korlátok leküzdésében és segítséget nyújt a marketing területén is globális szinten. Mi ebbe az irányba tervezünk stratégiailag elmozdulni a következő időszakban.

Az e-könyvekről kapásból az ugrik be mindenkinek, hogy ez biztos környezetbarát termék, mert egy darab fa sem hullik el emiatt. Vajon az e-book olvasók és azok rendszeres csereberéje nem hagy hasonló ökológiai lábnyomot? Vajon igazi vállalható vállalkozásként gondolhatunk rátok?

Sajnos nincs konkrét statisztikánk az ökológiai lábnyomra, de mivel ma már az e-könyv olvasókat az emberek évekig használják, így valószínűsíthetően alacsony, ráadásul a mobiltelefonos változatnál új eszköz sem kell! 

Számomra a vállalható vállalkozás az, amelyik törekszik a transzparenciára, a munkavállalóknak egyenlő és humánus munkafeltételeket kínál, a beszállítói és egyéb üzleti partnerekkel szemben is etikus a viselkedése és a közös gondolkodásban látja a megoldást a folyamatos ‘egofitogtatás' helyett. Ennek a PublishDrive 100%-ban megfelel!

Továbbá mi kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy a csapatunk minél diverzifikáltabb legyen, és így tartunk ott, hogy 42-58% a nők-férfiak aránya nálunk. Folyamatosan fogadunk új embereket mind üzlet-, mind pedig termékfejlesztői oldalon, így bízunk benne, hogy hamarosan ez az arány 50-50% lesz! :)

 

 

 

Te is megosztanád másokkal a saját történeted? Írj nekünk IDE!

 

Ismersz tudatos és átlátható vállalkozást? Ajánlj nekünk másokat ITT!

2018-03-23
Szerző: Vállalható Vállalkozás