A The Cave alapítója és stratégiai vezetője, Boros Norbert mondja el nekünk, hogy milyen változással jár a negyedik ipari forradalom a szakmában és mit terveznek ők ennek kapcsán.
Bejelentkezés Kitöltötték Blog
Milyen lesz a jövő ügynöksége? Olyan, mint a The Cave?
A The Cave alapítója és stratégiai vezetője, Boros Norbert mondja el nekünk, hogy milyen változással jár a negyedik ipari forradalom a szakmában és mit terveznek ők ennek kapcsán.

Hogyan alakult a 2017 -es év a The Cave-nél? Melyik tevékenységetekre voltatok a legbüszkébbek?

 2017 számunkra az átrendeződés és az új lehetőségek éve volt. Cégünk eredetileg specializált ügynökségként indult 2016-ban, és a tavalyi évben döntöttünk úgy, hogy kibővítjük a korábbi tevékenységi körünket. Ennek jegyében elindítottunk egy folyamatot, hogy full service digitális ügynökséggé transzformáljuk a működésünket, melynek eredményeként egy teljes körű digitális szolgáltatásokat nyújtó vállalattá váltunk. Számos új megbízót köszönthettünk az ügyfeleink között 2017-ben, így például a 3M és a HB Reavis hazai leányvállalataival is elkezdtük a közös munkát.

 Büszkék vagyunk arra is, hogy a kísérletezés révén, ami kezdettől jelen van a működésünkben, egyedi megoldásokat vezethettünk be. Így a hazai ügynökségek közül először mi készítettünk chatbotot a The Cave Facebook oldalára. 


Úgy értesültünk, hogy van egy kísérleti projektetek folyamatban, ami arról szól, hogy miként kell reagálni az ügynökségi modelleknek a 4. ipari forradalomra. Ti mit ajánlotok ennek kapcsán?

 A negyedik ipari forradalom a digitálizációt jelenti, ami teljes mértékben átszövi már napjainkban is az életünket, és ez a folyamat még nem is érte el a csúcsát. Ennek köszönhetően egy új típusú fogyasztó született az utóbbi 20 évben, és ez egészen más kihívások elé állítja a vállalatokat is. Természetesen a cégeket segítő ügynökségeknek is alkalmazkodniuk kell, támogatniuk kell az ügyfeleiket, hogy helyt tudjanak állni ebben a környezetben. Erre válaszul jött létre “A jövő ügynöksége” kezdeményezés, ami a mi véleményünket tükrözi tapasztalataink és tudásunk alapján. A nyitottság átjárja a csapatunk kultúráját éppen ezért osztjuk meg tudásunk és örömmel vesszük mások véleményét is annak érdekében, hogy még jobb megoldások születhessenek.

 A http://jovougynoksege.hu/ oldalon részletesen kifejtük, hogy milyennek gondoljuk az ideális ügynökséget, aki meg tud felelni a jövő elvárásainak. Ugyanez a website a kísérleti oldala magának a projektnek is, itt várjuk ugyanis a megbízó oldal kommentjeit, hogy ők mit várnak a jövő ügynökségétől.

 Úgy gondoljuk, hogy a jövő ügynöksége a ma kihívásaira ad megoldást, de egyúttal mindig a jövőbe tekint. Így például arra ösztönzi kollégáit, hogy folyamatosan monitorozzák az iparági újdonságokat, és ennek szervezett kereteket biztosít.

 Ugyancsak fontosnak tartjuk, hogy a jövő ügynöksége magabiztos az adatok használatában és az adatokra épülő döntés támogatásban. Például segít az ügyfeleinek olyan mutatók kiválasztásában, amelyek összekapcsolják a marketinget az üzleti eredményességgel.

 A munka szervezésben is meg kell jelennie az ügyfélhez való alkalmazkodásnak. Vagyis fontos, hogy az ügynökség az adott időponttól függetlenül zökkenőmentesen ki tudja szolgálni az ügyfeleit, és segíteni tudja őket az esetleges problémák megoldásában. Az ügynökség ehhez például úgy tud alkalmazkodni, hogy nem ragaszkodik a 20. századi kötöttségekhez: például rugalmas munkaidőt biztosít a kollégáinak, illetve lehetővé teszi a home office-t.

 


Miért vagytok tagjai a VV-nek? Hol és miként jelenik meg nálatok a céges kultúrában vagy ügyek fölkarolásában az etikus üzleti magatartás vagy a társadalmilag jó ügyekért való elköteleződés?

 A Person Group tagjaiként azért csatlakoztunk a kezdeményezéshez, mert olyan vállalkozókkal szeretnénk együtt dolgozni, akik számára szintén fontos az átláthatóság, a tudatos működés. Ez egyébként szerintünk elkerülhetetlen is, ugyanis csak a minden szempontból transzparens és az ügyfeleivel korrekt ügynökségek tudnak talpon maradni hosszútávon. Szerencsére a megbízói oldal is egyre kevésbé elnéző a sumákolásokkal szemben, így elköteleződésünk kifizetődőnek tűnik.

Fontos kiemelnünk, hogy mi is hiszünk abban, hogy akkor teszünk a legtöbbet a környezetükért, ha jó munkahelyeket hoznunk létre, ezért működésünk alapja a kollégáinkkal való jó kapcsolat, hogy például nem trükközünk a bérekkel, és megadjuk nekik az őket megillető szabadságot.  

Összességében a munkavállalók, az ügyfeleink és a partnereink felé is transzparensen, legálisan működünk.

 

 

 

 

Te is megosztanád másokkal a saját történeted? Írj nekünk IDE!

 

Ismersz tudatos és átlátható vállalkozást? Ajánlj nekünk másokat ITT!

2018-03-07
Szerző: Vállalható Vállalkozás