Ami a felhasználónak élmény, az a márkának több bevétel - állítja Szántó Péter, a SpringTab kitalálója és vezetője.
Bejelentkezés Kitöltötték Blog
SpringTab - a személyes élmény megteremtésével forradalmasított digitális kommunikáció
Ami a felhasználónak élmény, az a márkának több bevétel - állítja Szántó Péter, a SpringTab kitalálója és vezetője.

Digitális üzletfejlesztés az egyik fő profilod. Ez a piac nemhogy évről évre, de inkább napról napra változik a technikai innovációk miatt. Miben kellett állandóan változtatni, megújulni?

 

Számunkra a legnagyobb változást a jelenlegi életünkbe azt hozta, mikor eldöntöttük, hogy a digitális ügynökségi modellt bezárjuk, és az előző vállalkozásom spin-offjára, a SpringTab-re fókuszálunk, ami egy technológiai know-how-n alapuló vállalkozás. Hosszú távú célunk, hogy SaaS modellben tudjunk működni, azonban ezt nehéz elérni, a rengeteg technológiai, gazdasági és fogyasztói szokásbeli változás is miatt.

 

A másik meghatározó változás, az a technológia egyre könnyebb elérhetősége, valamint a platform ökoszisztémák kialakulása. Elég csak pár évet visszamennünk és látjuk, hogy a marketing cloud szolgáltatók növekedése egyértelműen a platformmá válás, vagy azokra épülést jelenti. Nekünk is az egyik főbb irányunk, hogy ezt a hullámot meglovagoljuk és idén igyekszünk az iparágunkban vezető megoldások platformjára pluginként bekerülni.

 

Nemrégiben zajlott Budapesten a Startup Safary, ahol te is előadtál. Miről és melyik más előadásokra mentél el?

 

Idén elég szorosan vettem részt az események tengerében. Az előadásaim egy szívemhez közeli területről szóltak: a produktivitás, valamint saját magunk és csapatunk számára szóló motiváció kapcsán osztottam meg tapasztalataim és adtam tippeket. Utána workshopot tartottam, ahol a jelentkezők kijöhettek és a kialakult csoport előtt elemeztük az ő personal brandjük üzenetét, végülis a saját pitchüket.

 

Én vezettem fel a csütörtök reggeli szekcióban a keynote előadókat. A legjobb itt az volt, amikor az ébresztéshez Jürgis-sel énekelt az egész hallgatóság, hogy “Good Morning”. Én voltam az egyik vloggere a Startup Safary-nak és szerdán én mentem ki Tanya-ért (500 Startups) és Jürgisért a reptérre. A kocsiban pedig elég sok érdekes témáról beszélgettünk, sőt még éneklés is volt.

 

Előadások tekintetében pedig óriásit ütött Jürgis performance-a befektetői vacsorán. (Jó már harmadszor említem őt, igen, fan lettem. :)) Szuper volt a hajóbuli is. És sajnos nem jutottam el olyan beszélgetésekre, mint a kávékultúráról szóló kerekasztal, vagy az adatvizualizációs téma pénteken. Tényleg rengeteg jó program van és hát alternatív költség is.

 

Miért jelentkeztetek a Vállalható Vállalkozás mozgalomba? Milyen üzleti értékekben hisztek és van-e olyan szervezet vagy ügy, akit támogattok, mert úgy vélitek, társadalmilag hasznos tevékenységet végez?

 

Már a neve megfogott. Bevallom, kicsit izgulva töltöttem ki a tesztet és nagyon örültem, hogy átmentünk a vizsgán. Nekem nagy álmom, hogy egyre több, a Buffer transzparens működéséhez hasonló vállalkozás legyen. Ennek az első lépése, hogy vállalhatóak legyünk.

 

Társadalmilag több szervezettel is együttműködünk. Hazai-, és külföldi egyetemeken vagyok vendégelőadó és fogadunk gyakornokokat, akik kávzi shadowingolnak minket és valós felelősség mellett, első kézből tudnak tanulni. Én személyszerint a Mentorship.hu alapítója is vagyok, ahol induló vállalkozóknak segítünk a kezdő lépésekben.

 

 

Ha érdekelnek Péter gondolatai, kövesd YouTube-on és Instagram-on!

 

 

 

 

Te is megosztanád másokkal a saját történeted? Írj nekünk IDE!

 

Ismersz tudatos és átlátható vállalkozást? Ajánlj nekünk másokat ITT!

2018-04-27
Szerző: Vállalható Vállalkozás